شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 5,291
بازدید دیروز: 21,359
بازدید کل: 151,998,620
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 88
کاربران حاضر: 88
بازاریابی نام تجاری
چکیده:

در دنیای امروز واژه ی "نام تجاری" از جمله واژگانی است که روز به روز بر کاربردش افزوده گردیده تا جایی که گاهی از این واژه به غلط استفاده می شود. نام تجاری علاوه بر یک نام همیشه جلوه ای تصویری نیز از خود ارائه می دهد. به عبارت دیگر به نوعی یک نماد، طرح، علامت تجاری و نیز یک نشان تجاری منحصر به فرد است. بنابراین می توان تعریف استاندارد نام تجاری را به صورت زیر نیز عنوان کرد: "نام تجاری، نام و یا نمادی است که با هدف فروش محصولات یا خدمات به کار برده می شود." البته واضح است که هدف از ایجاد یک نام تجاری، فراتر از فروش کالاها و خدمات است و یک نام تجاری قدرتمند قادر است نقش گسترده تری را در یک کسب و کار ایفا کند. در ادامه این پژوهش به این موضوع می پردازیم.

کلید واژه: نام تجاری، وفاداری، سهم بازار، نوآوری
نویسنده(گان): آیلین رضاقلی بیگی
منبع: ارسالی نویسنده
موضوع: بازاریابی
دسته: مقالات متفرقه
سال انتشار: 1389
تعداد صفحات: 22
قیمت (تومان): 6400
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.