شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 15 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 15,078
بازدید دیروز: 25,555
بازدید کل: 151,987,048
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 79
کاربران حاضر: 79
پاورپوینت (اسلاید) با موضوع وفاداری مشتری نسبت به شرکت و مارکهای تجاری
چکیده:

امروزه با رقابتی شدن بازارها و تغییرات پیوسته محیط، سازمان‌ها به این واقعیت پی برده‌اند که دیگر مانند گذشته با یک نظام اقتصادی رو به گسترش و بازارهای در حال رشد روبرو نیستند. لذا هر مشتری ارزش ویژه خود را دارد و برای به دست آوردن سهم بیشتری از بازار باید مبارزه کرد. گرچه بازاریابان تا دیروز تنها در اندیشه یافتن مشتریان جدید بودند ولی در دیدگاه امروزی، بازاریابی یعنی کشف یک نیاز، تلاش درجهت برآورده کردن آن و استمرار در تلاش. امروزه متعهدکردن مشتری جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده و رشددادن مشتری یعنی توجه به رضایتمندی، ارتباط موثر با وی و سنجش کیفیت از دیدگاه وی باعث می‌شود که مشتریان یک سازمان در داخل همکار و در خارج از سازمان حامی و طرفدار سازمان باشد. لذا فقط مشتریانی که احساس تعلق خاطر و تعلق قلبی پیدا کرده و سودآوری و عمر طولانی دارند برای سازمانها سرمایه به شمار می روند. این فایل شامل اطلاعاتی درباره مارک های تجاری، راه های ارتباط بامشتریان از طریق نام های تجاری، وفاداری به مارک، عوامل وفاداری، تاثیر مدیریت رابطه با مشتری بر وفاداری مشتریان، نمونه تحقیق های انجام شده در این زمینه می باشد.

برای دریافت فایل ابتدا عضو سایت شده و سپس به صفحه شخصی رفته و با انتخاب گزینه افزایش اعتبار نسبت به افزایش اعتبار خود اقدام نموده و بعد از شارژ حساب خود فایل را دانلود کنید. همچنین می توانید سایر اسلایدها (پاورپوینتهای) موجود را از اینجا مشاهده کنید

کلید واژه: مشتری مداری، وفاداری، مارک های تجاری، شرکت
نویسنده(گان): آیلین رضاقلی بیگی
منبع: ارسالی نویسنده
موضوع: بازاریابی
دسته: دانلود پاورپوینت ها (اسلایدها)
سال انتشار: 1389
تعداد صفحات: 52
قیمت (تومان): 6000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.