شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
پنجشنبه 11 اردیبهشت 1404
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 38,343
بازدید دیروز: 31,438
بازدید کل: 162,671,931
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 259
کاربران حاضر: 259
تدوین شاخص های کلیدی ارزیابی عملکردی حوزه فناوری اطلاعات آموزش وپرورش اصفهان
چکیده:

سازمانها و مؤسسات پیشرفته برای تصمیم گیریهای بموقع و سریع ، و جلوگیری از روندهای نامطلوب در فرایندهای اجرائی از یک سیستم ارزیابی عملکرد پیشرفته مبتنی بر فناوری اطلاعات بهره می برند. در این سیستم ها شاخص های کلیدی و حیاتی سازمان بصورت برخط ( Online) ارزیابی شده و نوسانات شاخص ها در قالب داشبوردهای سازمانی به نمایش گذاشته می شوند. آنچه که در اینجا بسیار حائز اهمیت است اینکه، سازمان کدام شاخص ها را اندازه گیری و ارزیابی کند و این شاخص ها چگونه استخراج می شوند؟ مدل ها و روشهای متنوعی برای ارزیابی عمکرد سازمانها و شرکت ها بوجود آمده که هرکدام ویژگیهای خاص خود را دارند. به نظر می رسد مدل کارت امتیازی متوازن (BSC ) برای مؤسسات آموزشی مثل آموزش و پرورش و یا آموزش عالی مناسب باشد. این مقاله ضمن ارائه مدل پیشنهادی کارت امتیازی متوازن برای حوزه فناوری اطلاعات آموزش وپرورش ، اقدام به شناسائی وتدوین شاخص های نتیجه وعملکردی حوزه مذکور می نماید.

کلید واژه: شاخص ، کارت امتیازی متوازن، شاخص کلیدی نتیجه ، ارزیابی عملکرد، شاخص های کلیدی عملکرد
نویسنده(گان): سیدحسن هانی ، یعقوب فرجامی ، بهنام مهدی خشوئی (فرستنده)
منبع: ارسالی نویسنده
موضوع: مدیریت استراتژیک
دسته: مقالات متفرقه
سال انتشار: 1392
تعداد صفحات: 20
قیمت (تومان): 4800
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.