شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 18,934
بازدید دیروز: 23,529
بازدید کل: 152,063,485
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 68
کاربران حاضر: 68
بازاریابی گردشگری بین المللی
چکیده:

این فایل با فرمت ورد ارائه شده است و شامل مطالب زیر در 34 صفحه می باشد: 1. مقدمه 2. تعریف گردشگر 3. استراتژی بازاریابی 4. صنعت گردشگری و بازاریابی 5. شناسایی گردشگران بین المللی و نیازهای آنها 6. نام تجاری در گردشگری 7. طرحهای بصری 8. تبلیغات بعنوان یک ابزار بازاریابی 9. بازیهای تبلیغاتی روی موبایل در بازاریابی گردشگری 10. جلسات، تشویقها، کنفرانسها و نمایشگاه های گردشگری 11. مقصد گردشگری 12. بهترین شیوه های بازاریابی برای مقاصد گردشگری منطقه ای 13. سیاست گردشگری و بازاریابی مقصد در کشورهای در حال توسعه: زنجیرهای از اثر 14. تعلق مکان و بازاریابی گردشگری 15. خرید، گردشگری و خرده فروشی 16. بررسی نقش ارتباطات انسانی در توسعه صنعت جهانگردی 17. بازاریابی و صنعت هتلداری 18. روابط اسپانسر- رویداد جهانی: یک B2B ارتباطات بازاریابی گردشگری 19. گردشگری معنوی: 20. تحلیلی بر توسعه گردشگری مذهبی 21. توسعه استراتژیک گردشگری غذایی 22. رویکرد مدل سازی تقاضای گردشگری 23. ایجاد و استفاده از کارت امتیازی متوازن در برنامه ریزی گردشگری 24. چالش های گردشگری 25. توصیه های برای صنعت گردشگری 26. بین المللی کردن و نوآوری در گردشگری 27. جهت تحقیقات آینده در بازاریابی گردشگری 28. منابع و مآخذ
 

کلید واژه: گردشگر، بازاریابی گردشگری، نام تجاری گردشکری، استراتژی، تعلق مکان
نویسنده(گان): مختلف
منبع: مقالات مختلف
موضوع: مدیریت جهانگردی
دسته: مقالات متفرقه
سال انتشار: 1390
تعداد صفحات: 34
قیمت (تومان): 8000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.