شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
پنجشنبه 27 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 426
بازدید دیروز: 19,466
بازدید کل: 152,226,302
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 102
کاربران حاضر: 102
پاورپوینت (اسلاید) با موضوع جوایز کیفیت
چکیده:

سرفصل این اسلایدها به شرح زیر است: تعریف جوایز کیفیت و اهداف آن، تاریخچه جوایز کیفیت در جهان ، جوایز کیفیت به چه کسانی اهدا می شود ؟،موضوعات مورد ارزیابی اهدای جوایز کیفیت، سطوح جوایز ملی، جوایز کیفیت، مشهورترین جوایز کیفیت، جایزه کیفیت دمینگ(DEMING)، اصول و معیارهای ده گانه جایزه دمینگ ، انواع جایزه دمینگ، نقاط قوت و ضعف جایزه دمینگ، جایزه کیفیت مالکوم بالدریج ، اهداف و معیارهای هفت گانه‌ جایزه‌ بالدریج، جایزه ملی کیفیت مالکوم بالدریج آمریکا، معیارهای نه گانه جایزه EFQM، EFQMسطوح تعالی در کسب جایزه، جایزه کیفیت استرالیا و در نهایت جایزه کیفیت ژاپن.
برای دریافت فایل پاورپوینت ابتدا عضو سایت شده و سپس به صفحه شخصی رفته و با انتخاب گزینه افزایش اعتبار نسبت به افزایش اعتبار خود به میزان 2500 تومان اقدام نموده و بعد از شارژ حساب خود فایل را دانلود کنید. همچنین می توانید سایر اسلایدها (پاورپوینتهای) موجود را از اینجا مشاهده کنید

کلید واژه: جوایز کیفیت ، بالدریج ، دمینگ ، ژاپن ، استرالیا ، EFQM
نویسنده(گان): مونا زیدی
منبع: ارسالی نویسنده
موضوع: مدیریت کیفیت و بهره وری
دسته: دانلود پاورپوینت ها (اسلایدها)
سال انتشار: 1391
تعداد صفحات: 25
قیمت (تومان): 2500
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.