شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
دوشنبه 10 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 4,482
بازدید دیروز: 19,379
بازدید کل: 151,858,026
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 59
کاربران حاضر: 59
مدیریت کیفیت جامع در صنعت گردشگری
چکیده:

در این نوشتار با اساس مدیریت کیفیت جامع، مشاهیر کیفیت، مقایسه‌ی مدل‌های کیفیت، اهمیت توجه به مفهوم کیفیت در صنعت گردشگری، نقش مدیر در مدیریت کیفیت جامع، نقش کارکنان، جهت‌دهی آنها به سوی جهانگرد و مسافر و ارزیابی فعالیت‌های آن‌ها جهت برنامه‌ریزی در دنیای کیفیت و مدیریت کیفیت در آژانس‌های هواپیمایی ایران پرداخته شده است.
فهرست مطالب این فایل را می توانید از گزینه دریافت نمونه رایگان دانلود کنید.


 

کلید واژه: مشاهیر کیفیت ، مدیریت کیفیت جامع ، جهانگردی ، گردشگری ، مدل‌های کیفیت ، آژانس‌های هواپیمایی
نویسنده(گان): مونا زیدی
منبع: ارسالی نویسنده
موضوع: مدیریت جهانگردی
دسته: مقالات متفرقه
سال انتشار: 1391
تعداد صفحات: 72
قیمت (تومان): 14200
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.