شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
چهار شنبه 26 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 10,058
بازدید دیروز: 17,154
بازدید کل: 152,216,468
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 94
کاربران حاضر: 94
دانلود پاورپوینت (اسلاید) با موضوع هزینه یابی بر مبنای فعالیت
چکیده:

یک واحد تولیدی، عمده فروشی یا خرده فروشی، بدون وجود اطلاعات مربوط به بهای تمام شده محصولات قادر نخواهد بود که بهای تمام شده کالای فروخته شده و نشده را مشخص کندو درنتیجه نمی تواند سودآوری واحد اقتصادی و یا  بخشهای مختلف را اندازه گیری و با بازار مقایسه نماید. افزون بر این هزینه‌یابی محصولات یا خدمات، اطلاعات با ارزشی در اختیار مدیریت قرار میدهد و درتصمیمهای مدیریتی به عنوان مبنایی برای ایجاد بازخورد کنترلی روی هزینه‌ها وارزیابی عملکرد مورد استفاده قرار می‌گیرد.
در این اسلایدها مطالبی نظیر: هزینه یابی چیست؟، معایب روشهای هزینه یابی سنتی، تعریفABC، ویژگی های نظام هزینه یابی بر مبنای فعالیت، گروه هزینه‌یابی فعالیت محور(ABC)، مراحل هفتگانه پیاده سازی ABC، سطوح فعالیت در ABC، مدل های سیستم ABS- مدل اولیه، نارساییهای مدل اولیه ABC ، مدل های سیستم ABS- مدل دو بعدی، کاربرد و مزایای مدل دوبعدی ، محدودیت ها و ایرادات مدل دو بعدی، معضلات مدل ABC و .... است.
برای دریافت فایل پاورپوینت ابتدا عضو سایت شده و سپس به صفحه شخصی رفته و با انتخاب گزینه افزایش اعتبار نسبت به افزایش اعتبار خود به میزان 2800 تومان اقدام نموده و بعد از شارژ حساب خود فایل را دانلود کنید. همچنین می توانید سایر اسلایدها (پاورپوینتهای) موجود را از اینجا مشاهده کنید

کلید واژه: هزینه یابی بر مبنای فعالیت ، بهای تمام شده ، حسابداری مدیریت
نویسنده(گان): مونا زیدی
منبع: ارسالی نویسنده
موضوع: حسابداری و حسابرسی
دسته: دانلود پاورپوینت ها (اسلایدها)
سال انتشار: 1391
تعداد صفحات: 25
قیمت (تومان): 2800
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.