شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
چهار شنبه 26 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 5,204
بازدید دیروز: 17,154
بازدید کل: 152,211,614
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 115
کاربران حاضر: 115
پاورپوینت (اسلاید) با موضوع بورس
چکیده:

در این اسلایدها مطالبی کامل در رابطه با بورس و شاخص ها از جمله تاریخچه و سابقه بورس، مزایای ورود به بورس، انواع بازارها و بورس ، اوراق بهادار ، تالار اصلی و فرعی ، تعاریف مهم از جمله سال مالی و صورت های مالی ، نمادهای معاملاتی باز و بسته و انواع روش های افزایش سرمایه از جمله روش جایزه ، آورده نقدی و صرف سهام و انواع شاخص ها از جمله شاخص کل قیمت (TEPIX) شاخص صنایع ، شاخص پنجاه شرکت برتر ، شاخص قیمت و بازده نقدی (TEDPIX) ، شاخص بازده نقدی (TEDIX) ، شاخص مالی و روش های تحلیل اوراق بهادر مانند بنیادی ، تکنیکال ، تئوری نوین پورتفوی و در نهایت روش های درآمد از بورس آشنا می شوید . در این اسلایدها تعدادی مثال و فرم وجود داره و همچنین به آدرس سایت هایی که مراجع معتبری برای بورس می باشند اشاره شده است.
برای دریافت فایل پاورپوینت ابتدا عضو سایت شده و سپس به صفحه شخصی رفته و با انتخاب گزینه افزایش اعتبار نسبت به افزایش اعتبار خود به میزان 4500 تومان اقدام نموده و بعد از شارژ حساب خود فایل را دانلود کنید. همچنین می توانید سایر اسلایدها (پاورپوینتهای) موجود را از اینجا مشاهده کنید

کلید واژه: بورس ، نماد معاملاتی ، شاخص ، تحلیل اوراق بهادار ، سرمایه
نویسنده(گان): هدی اسدی ، سمیه کرمی ، معصومه احمدی (فرستنده)
منبع: ارسالی نویسنده
موضوع: حسابداری و حسابرسی
دسته: دانلود پاورپوینت ها (اسلایدها)
سال انتشار: 1391
تعداد صفحات: 91
قیمت (تومان): 4500
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.