شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
پنجشنبه 27 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 13,200
بازدید دیروز: 19,466
بازدید کل: 152,239,076
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 33
کاربران حاضر: 34
پاورپوینت (اسلاید) با موضوع گسترش عملکرد کیفیت(QFD)
چکیده:

QFD یک ابزار کیفیتی پیشرفته است که هدف آن افزایش سهم بازار از طریق جلب رضایت مشتریان واقعی محصول می باشد. به بیان دیگر فلسفه اصلی استفاده از QFD, اعمال و لحاظ نمودن خواسته های کیفی مشتری در مراحل مختلف تکوین محصول می باشد.رسالت نهایی آن درک و ترجمه “خواسته های کیفی مشتری “ به “زبان فنی و مهندسی” سازمان می باشد. پاورپوینت حاضر مشتمل بر 36 اسلاید مرتبط با موضوع QFD است و برخی از سرفصلهای آن عبارت است از تاریخچه، تعریف QFD، وظایف OFD، مزایای QFD، مقایسه تخصیص منابع در دو روش طراحی سنتی و طراحی به کمک QFD ، جدول ندای مشتری (VOCT)، مدل کانو، تشریح روش چهار مرحله ای QFD و تئوری حل خلاقانه مسائل (TRIZ ) است.
برای دریافت فایل ابتدا عضو سایت شده و سپس به صفحه شخصی رفته و با انتخاب گزینه افزایش اعتبار نسبت به افزایش اعتبار خود اقدام نموده و بعد از شارژ حساب خود فایل را دانلود کنید. همچنین می توانید سایر اسلایدها (پاورپوینتهای) موجود را از اینجا مشاهده کنید

کلید واژه: گسترش عملکرد کیفیت (QFD)، ندای مشتری، مدیریت کیفیت
نویسنده(گان): خواجه پور
منبع: ارسالی نویسنده
موضوع: مدیریت کیفیت و بهره وری
دسته: دانلود پاورپوینت ها (اسلایدها)
سال انتشار: 1390
تعداد صفحات: 36
قیمت (تومان): 2000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.