شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 28 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 11,144
بازدید دیروز: 17,614
بازدید کل: 152,254,634
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 90
کاربران حاضر: 90
اسلاید (پاورپوینت) با موضوع مدیریت فرآیند
چکیده:

فرآیند مجموعه‌ای مشخص و مرتب شده از فعالیتهای کاری در یک محدوده زمـانی و مکانی معین است کـه شروع و خاتمه آن مشخص شده است و با تعریف روشنی از ورودیهاوخروجیها، ساختاری برای عملکرد ارائه می‌دهد. موضوعات مورد بحث در این اسلایدها شامل: تعاریف، چرا به مدیریت فرآیندباید پرداخت ؟ تشخیص فرآیندهای سازمان و تعیین مالکیت آنها، نگرش فرآیندی، نگرش سیستمی، اهداف مدیریت فرآیند، فلسفه مدیریت فرآیندی، فعالیتهای موردنیاز جهت فرآیندگرایی، وظایف متولیان فرآیند، هفت برنامه مصوب بمنظور تحول اداری، سیستمهای مدیریت فرآیندهای کسب و کار، انواع فرآیندها، روش شناسی فرآیندها، نتایج حاصل از اجرای مدیریت فرآیند، استانداردهای فرآیند، کنترل آماری فرآیند و هفت ابزار آن و نتیجه گیری می باشد.
برای دریافت فایل ابتدا عضو سایت شده و سپس به صفحه شخصی رفته و با انتخاب گزینه افزایش اعتبار نسبت به افزایش اعتبار خود اقدام نموده و بعد از شارژ حساب خود فایل را دانلود کنید. همچنین می توانید سایر اسلایدها (پاورپوینتهای) موجود را از اینجا مشاهده کنید

کلید واژه: نگرش فرآیندی، مدیریت فرآیند، کنترل آماری
نویسنده(گان): سیدمحمد مدنیان
منبع: ارسالی نویسنده
موضوع: مدیریت کیفیت و بهره وری
دسته: دانلود پاورپوینت ها (اسلایدها)
سال انتشار: 1391
تعداد صفحات: 68
قیمت (تومان): 4500
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.