شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
پنجشنبه 11 اردیبهشت 1404
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 38,170
بازدید دیروز: 31,438
بازدید کل: 162,671,758
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 247
کاربران حاضر: 247
عوامل انگیزشی ارتباطات اثربخش در سازمان های دانش محور
چکیده:

هدف اصلی این پژوهش، شناسایی عوامل موثر بر «مدیریت اثربخش ارتباطات مبتنی بر انگیزش کارکنان دانشی در سازمان های دانش محور» است که پس از بررسی وسیعِ ادبیات موضوع، این عواملْ شناسایی و مدل اولیه ی پژوهش استخراج گردید. رویکرد پژوهش کاربردی و روش اجرای آن توصیفی پیمایشی می باشد. نتایج، نشان داد که اصلی ترین عوامل مدل برای دست یابی به اهداف پژوهش «اعتماد سازمانی، توجه به کیفیت کار و اهمیت دادن به افکار خلاقانه و فعالیت های نوآورانه، سبک های مدیران در ارتباطات و تعاملات با کارکنان دانشی، انجام کار تیمی و پروژه ای اثربخش، وجود اصول و ارزش های اخلاقی فراگیر، ایجاد روندهای پایدار به جای اتکا بر اشخاص» می باشد.

کلید واژه: سازمان های دانش محور، کارکنان دانشی، ارتباطات اثربخش، انگیزش، اعتماد
نویسنده(گان): مصطفی جعفری، پیمان اخوان، حمیدرضا ضرغامی (فرستنده)، اسماعیل سبزیکاران
منبع: فصلنامه پژوهش های مدیریت منابع انسانی
موضوع: مدیریت دانش
دسته: مقاله مجله
سال انتشار: 1391
تعداد صفحات: 25
قیمت (تومان): 4000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.