شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 25,738
بازدید دیروز: 33,746
بازدید کل: 151,738,050
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 182
کاربران حاضر: 182
تستهای تالیفی دانش مسائل روز - 1032 تست همراه با پاسخ گزینه ای
چکیده:

این فایل شامل 1032 تست تالیفی دانش مسائل روز در زمینه مدیریت موسسات تولیدی، خدماتی و طرحهای عمرانی در 12 بخش (مبانی سازمان و مدیریت، بازاریابی، مدیریت مالی و حسابداری 1و2، مبانی و تفکر راهبردی در سازمانها، مبانی رفتار و ساختار در سازمانها، مبانی توسعه منابع انسانی در سازمانها، مبانی بودجه بندی در سازمانها، بودجه و مدیریت مالی، راهبردهای توسعه بازار کسب و کار (مدیریت استراتژیک بازاریابی)، راهبردهای توسعه و تغییر در سازمانها (مدیریت تحول)، اصول و فنون بازاریابی (مدیریت تبلیغات) و اصول و فنون مذاکره و ارتباط موثر همراه با پاسخ گزینه ای می باشد که به صورتPdf قابل دانلود است.
برای دریافت فایل ابتدا عضو سایت شده و سپس به صفحه شخصی رفته و با انتخاب گزینه افزایش اعتبار نسبت به افزایش اعتبار خود از طریق واریز یا انتقال وجه به حسابهای سایت اقدام نموده و بعد از شارژ حساب خود فایل را دانلود کنید. مبلغ قابل پرداخت برای دریافت این فایل 28000 تومان می باشد. شما می توانید با مراجعه به بخش تستهای تألیفی و کنکوری سایت مدیر لیست کامل تستهای تالیفی و کنکوری کارشناسی ارشد و دکتری را مشاهده نمایید. همچنین می توانید از بخش خلاصه کتب و جزوات، لیست آنها را مشاهده کنید
این فایل توسط سامانه مدیریت ایران (ساما) تهیه شده و بر اساس تفاهمنامه مورخ 90/12/20 از طریق سایت مدیر نیز به فروش می رسد. هر گونه تکثیر، نسخه برداری، نشر، چاپ، کپی برداری و فروش کلیه فایل ها، جزوات، آثار و محصولات این سامانه بدون مجوز کتبی سامانه مدیریت ایران با استناد به مواد 23 و 29 قانون حمایت از مولفان و مصنفان خلاف قانون، اخلاق و شرع بوده و مشمول قوانین مجازات اسلامی خواهد بود.

کلید واژه: تست تالیفی، دانش مسائل روز، مدیریت موسسات تولیدی، خدماتی و طرحهای عمرانی، مدیریت اجرایی، مدیریت شهری
نویسنده(گان): منصور عزتی
منبع: سایت ســـامـــا (www.iransama.org)
موضوع: پیرامون مدیریت
دسته: دانلود تست ها و نمونه سوالات درسی و کنکوری کارشناسی ارشد و دکتری
سال انتشار: 1390
تعداد صفحات: 101
قیمت (تومان): 28000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.