شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
پنجشنبه 09 فروردین 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 30,791
بازدید دیروز: 43,706
بازدید کل: 151,133,473
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 63
کاربران حاضر: 63
سوالات و پاسخهای تشریحی درس زبان انگلیسی کلیه رشته های آزمون دکتری نیمه متمرکز سراسری 1390
چکیده:

این فایل شامل سئوالات و پاسخهای تشریحی درس زبان انگلیسی کنکور سراسری دکتری نیمه متمرکز 1390 می باشد. فایل در 24 صفحه تهیه شده و به صورت پی دی اف شده می باشد. تعداد سئوالات این آزمون 100 سئوال می باشد. قابل ذکر است که سئوالات درس زبان آزمون فوق در کلیه گروه های آزمایشی مشترک بوده است. بدیهی است که مطالعه این فایل برای سایر گروه های مخاطبین نیز بسیار مفید است. همچنین شرکت کنندگان در آزمون کارشناسی ارشد و سایر آزمون های زبان نیز می توانند از این فایل استفاده نمایند. برای دریافت فایل ابتدا عضو سایت شده و پس از افزایش اعتبار به میزان 4000 تومان از طریق واریز یا انتقال وجه به حسابهای سایت و شارژ حساب خود فایل را دانلود کنید.
هر گونه تکثیر، نسخه برداری، نشر، چاپ، کپی برداری و فروش کلیه فایل ها، جزوات، آثار و محصولات این سایت بدون مجوز کتبی، با استناد به مواد 23 و 29 قانون حمایت از مولفان و مصنفان خلاف قانون، اخلاق و شرع بوده و مشمول قوانین مجازات اسلامی خواهد بود.

کلید واژه: زبان انگلیسی، آزمون دکتری، منبع درس زبان انگلیسی مقاطع تحصیلات تکمیلی کلیه دانشگاهها.
نویسنده(گان): عماد میرابی http://alum.sharif.edu/%7Eemad_mirabi
منبع: سایت مدیر
موضوع: زبان انگلیسی
دسته: دانلود تست ها و نمونه سوالات درسی و کنکوری کارشناسی ارشد و دکتری
سال انتشار: 1390
تعداد صفحات: 24
قیمت (تومان): 4000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.