شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 13 اردیبهشت 1404
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 19,926
بازدید دیروز: 48,449
بازدید کل: 162,745,332
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 247
کاربران حاضر: 247
ارزیابی پاسخگویی در شرکت های تولیدی لوازم خانگی (رادیو و تلویزیون) ایران با استفاده از منطق فازی
چکیده:

در محیط های تولیدی پویا و نامطمئن امروز، پاسخگویی یکی از مهمترین اولویت ها و ویژگی های سازمان های تولیدی می باشد. واژه پاسخگویی مفهومی چند بعدی و دارای ابهام است. به دلیل ابهام در این مفهوم، اغلب جهت ارزیابی آن به روش های معمولی به مشکل بر می خوریم. بنابراین ما در این مقاله به تشریح یک متدولوژی مبتنی بر دانش جهت ارزیابی پاسخگویی می پردازیم. ابتدا عناصر پاسخگویی (افراد، فرایند، همردیف سازی استراتژیک و تکنولوژی) را تشریح می نماییم. در مرحله بعد با استفاده از دانش ارائه شده از طریق قوانین" اگر{مقدمه فازی}آنگاه{نتیجه فازی}"یک سیستم فازی طراحی نموده به ارزیابی پاسخگویی سازمان می پردازیم.

کلید واژه: پاسخگویی، ارزیابی، منطق فازی
نویسنده(گان): غلامرضا خوش سیما، کارولوکس، محمود حاجی باقری
منبع: نشریات معتبر مدیریتی- ارسالی کاربران سایت
موضوع: پیرامون مدیریت
دسته: مقاله مجله
سال انتشار: 1383
تعداد صفحات: 19
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.