شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
سه شنبه 01 خرداد 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 19,732
بازدید دیروز: 27,238
بازدید کل: 152,349,039
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 93
کاربران حاضر: 93
تدوین و طراحی مدلی برای سنجش رضایت مندی مشتریان در صنعت بانکداری و اندازه‌گیری رضایت‌مندی مشتریان بانک ملت براساس آن
چکیده:

ایجادو پیاده سازی سیستم های سنجش رضایت مندی مشتری به عنوان مهمترین شاخص در امر بهبود عملکرد از نیازهای اساسی سازمان های امروزی به ویژه در صنعت بانکداری به شمار می رود.تاکنونمدل ها و روش های گوناگونی جهت سنجش رضایت مندی مشتریان در صنعت بانکداری توسط محققین و نظریه پردازان مختلفی ارائه شده است. در اکثر تحقیقات صورت گرفته از مدل Servqual وشاخص های آن و همچنین شاخص های پراکنده دیگری استفاده گردیده است. به طوری که شاخص هایی که به عنوان عوامل اثرگذار بر میزان رضایت مندی مشتریان بکار گرفته شده است، غالبا تکراری و یا در مسیر خاصی بوده است. این تحقیق در نظر دارد با مطرح ساختن یک مدل جامع و نیز بکارگیری یک مدل ریاضی با رویکرد جدیدی به این موضوع بپردازد. در همین راستا با استفاده از مدل جامع تحقیق و نیز مدل ریاضی تحقیق رضایت مندی مشتریان بانک ملت به عنوان جامعه آماری تحقیق مورد سنجش قرار گرفت.

کلید واژه: سنجش رضایت مندی مشتری، شاخص های رضایت مندی مشتری، صنعت بانکداری
نویسنده(گان): علی دیواندری، جلیل دلخواه
منبع: نشریات معتبر مدیریتی- ارسالی کاربران سایت
موضوع: پول و ارز و بانکداری
دسته: مقاله مجله
سال انتشار: 1384
تعداد صفحات: 39
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.