شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
چهار شنبه 26 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 15,421
بازدید دیروز: 17,154
بازدید کل: 152,221,831
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 104
کاربران حاضر: 104
نقش مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری در گردشگری ایران
چکیده:

مدیریت ارتباط با مشتری موضوع گسترده ای می باشد که بسیاری از بازاریابان توریسم به آن علاقه مند می باشند یکی از اهداف پروژه قرار دادن مفهوم CRM در حوزه توریسم الکترونیکی می باشد.از طریق این دو حوزه فرایندهای CRM در توریسم تعریف شده اند. از طرفی مدیریت ارتباط با مشتری به خصوص در گردشگری الکترونیکی نقش کلیدی ایفا می کند. گردشگری الکترونیکی نیز در مسیر افزایش بکارگیری ict جهت پشتیبانی خدمات صنعت توریسم در تمام ابعاد روز به روز بر اهمیتش افزوده می شود بطوری که پیش بینی می شود که تا سال 2010 درصد چشمگیری از خدمات گردشگری به شکل الکترونیکی و برمبنای اینترنت و وب ارائه شود.

کلید واژه: مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری، گردشگری، ایران
نویسنده(گان): فریبرز موسوی، صدیقه رضائیان
منبع: نشریات معتبر مدیریتی- ارسالی کاربران سایت
موضوع: مدیریت جهانگردی
دسته: مقاله مجله
سال انتشار: 1385
تعداد صفحات: 22
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.