شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 12 اردیبهشت 1404
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 6,214
بازدید دیروز: 43,369
بازدید کل: 162,683,171
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 165
کاربران حاضر: 165
استراتژی بهبود کیفیت
چکیده:

امروزه تکنیکهای مهندسی کیفیت مختلفی توسعه و تکوین یافته است. هدف این روشها چیزی جز توسعه و گسترش الزامات کیفی مشتریان به تمامی مراحل و فرایندهای تکوین و تولید محصول یا خدمت نیستند. هدف از این مقاله ارائه رویه های و راهکارهایی به منظور کمک به مدیران در جهت طرح ریزی و بهبود خدمات یا محصولات سازمان منطق بر خواسته ها و نیازهای مشتریان میباشد. ابتدا منطق استراتژی بهبود کیفیت را شرح داده و سپس رویکرد های QFD و مدل کانو را به عنوان استراتژیهای بهبود کیفیت بصورت خلاصه مورد بررسی قرار می دهیم.

کلید واژه: استراتژی بهبود کیفیت، QFD، کانو
نویسنده(گان): محسن نادپور
منبع: نشریات معتبر مدیریتی- ارسالی کاربران سایت
موضوع: مدیریت کیفیت و بهره وری
دسته: مقاله مجله
سال انتشار: 1385
تعداد صفحات: 7
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.