شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
پنجشنبه 11 اردیبهشت 1404
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 33,539
بازدید دیروز: 31,438
بازدید کل: 162,667,127
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 250
کاربران حاضر: 250
اجرای روش QFD در مجتمع های خدماتی – رفاهی بین راهی در ایران
چکیده:
یکی از روشهای شناسایی و تحلیل خواسته های مشتریان روش QFD می باشد. در این مقاله چگونگی اجرای فرآیند QFD در مجتمع های خدماتی – رفاهی بین راهی بیان می شود. در یک مجتمع خدماتی – رفاهی بین راهی خدمات متعدد مورد نیاز مسافران مانند رستوران، مسجد، هتل، پمپ بنزین و... در طول جاده ها ارائه می گردد.
کلید واژه: QFD، مجتمع ها، صنایع خدماتی، حمل و نقل
نویسنده(گان): مهدی کاشانیان، عباس آزادی مقدم آرانی، ذبیح الله ناصری
منبع: کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع
موضوع: تولید
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1383
تعداد صفحات: 15
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.