شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 28 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 7,000
بازدید دیروز: 17,614
بازدید کل: 152,250,490
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 33
کاربران حاضر: 33
Thoughts: premium pricing in B2C and B2B
Abstract:

This paper focuses on the topic of premium pricing in B2C and B2B environments. It clarifies the differences between luxury and premium pricing and offers relevant examples of both. It also identifies five trends that impact premium pricing strategies and that can serve as avenues for further research. To practicing managers, this paper offers guidance on the critical trends affecting premium pricing in the future

Keywords: Pricing , Luxury products , Premium products , Value-based pricing , Value quantification
Author(s): Andreas Hinterhube , Stephan M. Liozu
Source: Journal of Revenue and Pricing Management August 2018, Volume 17, Issue 4, pp 301–305
Subject: بازاریابی
Category: مقالات ترجمه شده - دانلود ترجمه مقاله
Release Date: 2018
No of Pages: 5
Price(Tomans): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
 ترجمه این مقاله موجود است.
مشاهده ترجمه مقاله