شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
دوشنبه 17 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 27,036
بازدید دیروز: 21,359
بازدید کل: 152,020,365
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 281
کاربران حاضر: 282
C.K.M by Blackboard Expert System
Abstract:

A blackboard-based expert system, for Customer Knowledge Management in The new e-banking services(Mobile Banking) is discussed. We suggest object-centered knowledge representation framework with distributed multi-task frame net model embodied in the blackboard structure For use the needs and demands of customers in the decision process of managers in organizations. Interactively synthesizes the plausible control structures for a specified process and it effectively screens those alternatives to find out the most reasonable one in the context of over-all control objectives, operability, and other operational requirements.

Keywords: Blackboard, Expert System, Customer Knowledge Management.
Author(s): Samane khatti (Sender) and malihe khorshidzade
Source: Sent By Writer
Subject: فناوری اطلاعات
Category: مقالات متفرقه
Release Date: 2014
No of Pages: 11
Price(Tomans): 2000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.