شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 21 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 14,522
بازدید دیروز: 16,800
بازدید کل: 152,121,537
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 91
کاربران حاضر: 91
Managing and developing key supplier relationships: An introduction to the special issue, discussion and implications
Abstract:

This article provides an introduction to this special issue on managing and developing key supplier relationships. Key suppliers are increasingly seen as strategic assets of buying companies which need careful nurturing to fully utilize their potential for value creation. The six articles of this special issue, each providing a distinct contribution to the extant knowledge base on key supplier management, are briefly introduced. Finally, this introduction concludes by providing our vision on the key supply management concept and some suggestions for future research directions

Keywords: Supplier relationships Supply chain Key supplier management Supplier networks
Author(s): .
Source: Industrial Marketing Management 42 (2013) 135–138
Subject: لجستیک
Category: مقاله مجله
Release Date: 2013
No of Pages: 4
Price(Tomans): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.