شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
دوشنبه 10 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 15,814
بازدید دیروز: 19,379
بازدید کل: 151,869,358
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 60
کاربران حاضر: 61
Managing online sales with posted price and open-bid auctions
Abstract:
We study the profitability of selling consumer goods online using posted price and open ascending-bid uniform-price auction simultaneously. We develop a model of consumer behavior when faced with the choice between the two channels. The model is simulated in order to identify the best designs of the dual channel regime and compare its performance with that of the only posted price regime. We find that the best designs of dual channels with open-bid auctions differ from those of dual channels with sealed-bid auctions previously studied. In addition, when optimally designed, the dual channel regime outperforms the posted price regime
Keywords: Online auctions Multichannel retailing e-Commerce Simulation
Author(s): .
Source: Decision Support Systems 54 (2013) 1327–1339
Subject: تجارت الکترونیک
Category: مقاله مجله
Release Date: 2013
No of Pages: 13
Price(Tomans): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.