شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
سه شنبه 25 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 9,956
بازدید دیروز: 19,615
بازدید کل: 152,199,212
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 85
کاربران حاضر: 85
The progression of online trust in the multi-channel retailer context and the role of product uncertainty
Abstract:
This research attempts to evaluate the effects of antecedents of online trust in the context of multi-channelretailers at different phases, taking into consideration the moderating effects of product types. The results revealthat multi-channel retailers' trust is transferred from the offline channel to the online channel. Secondly,the customers' initial interaction with the retailers ameliorates the effects of non-direct experience, such asInternet-based structural assurance and word-of-mouth. With increases in product uncertainty, the effectsof word-of-mouth, offline trust, and efficacy of sanctions on online trust are greater for experience productsthan for search products.
Keywords: E-commerce Trust Multi-channel retailer Product uncertainty Longitudinal nature
Author(s): .
Source: Decision Support Systems 53 (2012) 97–107
Subject: تجارت الکترونیک
Category: مقاله مجله
Release Date: 2012
No of Pages: 11
Price(Tomans): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.