شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 29 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 6,843
بازدید دیروز: 13,772
بازدید کل: 152,264,105
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 65
کاربران حاضر: 65
Tourism service quality begins at the airport
Abstract:

This work analyses the level of service of Gran Canaria airport facilities as an approximation to evaluate the service quality given to tourism. Through a linear programming model we will determine the level of service established in a check-in service at this airport. The relevance of this parameter is related to the leisure time available for tourists in the airport terminal building. Therefore, it gives us an indirect measure of their perceived satisfaction of the service

Keywords: Quality; Airport; Tourism; Level of service
Author(s): Roberto Rendeiro Martı´n-Cejas
Source: Tourism Management 27 (2006) 874–877
Subject: مدیریت جهانگردی
Category: مقالات ترجمه شده - دانلود ترجمه مقاله
Release Date: 2006
No of Pages: 4
Price(Tomans): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
 ترجمه این مقاله موجود است.
مشاهده ترجمه مقاله