شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 10 فروردین 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 17,010
بازدید دیروز: 33,526
بازدید کل: 151,153,218
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 135
کاربران حاضر: 135


نمونه کارنامه کنکور کارشناسی ارشد دوره های فراگیر بهمن ماه 1398 دانشگاه پیام نور رشته مدیریت بازرگانی
 

زبان تخصصی (2واحد) مدیریت استراتژیک پیشرفته (2واحد) مدیریت منابع انسانی پیشرفته (2واحد) نظریه های سازمان و مدیریت پیشرفته (2واحد) معدل محل قبولی رتبه در محل قبولی تراز
7 9 13 13 14.55 دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه- مرکز کرمانشاه - گرایش بازاریابی- آموزشی پژوهشی 10 1325
7 7 6 5 15.86 دانشگاه پیام نور استان تهران- واحد ری- گرایش استراتژیک- آموزشی پژوهشی 55 942
7 2 3 7 11.17 دانشگاه پیام نور استان مازندران  - مرکز بابل- گرایش تجارت الکترونیکی- آموزشی پژوهشی 73 748
 
 
توضیحات:
نمره کل تراز نهایی بر اساس 80 درصد نمره کل حاصل از میانگین وزنی نمرات دروس امتحانی و 20 درصد معدل مقطع کارشناسی پس از تراز حاصل شده است
معدل نهایی اعمال شده برای فارغ التحصیلان دوره کارشناسی نا پیوسته ، حاصل میانگین معدل دو مقطع کاردانی و کارشناسی نا پیوسته است
بر اساس ضوابط لازم است دانشجو درس یا دروسی که دارای نمره کمتر از 12 است در مدت مجاز تحصیل با رعایت پیش نیاز دروس اخذ  و با موفقیت(کسب حداقل نمره 12) بگذراند

 

نمونه ترازهای قبولی و مردودی در کدرشته های مختلف رشته مدیریت بازرگانی

رشته - محل نمونه ترازهایی که قبول شده اند نمونه ترازهایی که قبول نشده اند
دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه- مرکز کرمانشاه - گرایش بازاریابی - آموزشی پژوهشی 1325 -
دانشگاه پیام نور استان تهران - تهران غرب - گرایش بازاریابی -آموزشی پژوهشی 1325 -
دانشگاه پیام نور استان تهران - تهران غرب - گرایش استراتژیک -آموزشی پژوهشی - 942
دانشگاه پیام نور استان تهران - واحد ری- گرایش بازاریابی -آموزشی پژوهشی 1325 -
دانشگاه پیام نور استان قزوین- مرکز بویین زهرا- گرایش بازاریابی -آموزشی پژوهشی 1325 -
دانشگاه پیام نور استان البرز- مرکز کرج- گرایش بازاریابی - آموزشی پژوهشی 1325 -
دانشگاه پیام نور استان تهران - واحد ری- گرایش استراتژیک -آموزشی پژوهشی 942 -
دانشگاه پیام نور استان تهران - مرکز پرند - گرایش استراتژیک -آموزشی پژوهشی 942 -
دانشگاه پیام نور استان البرز - مرکز کرج - گرایش استراتژیک - آموزشی پژوهشی 942 -
دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه- مرکز کرمانشاه - گرایش استراتژیک - آموزشی پژوهشی 942 -
دانشگاه پیام نور استان سمنان - مرکز گرمسار - گرایش استراتژیک - آموزشی پژوهشی 942 -
دانشگاه پیام نور استان مازندران - مرکز بابل - گرایش استراتژیک- آموزشی پژوهشی 942 -
دانشگاه پیام نور استان خراسان رضوی - مرکز مشهد - گرایش تجارت الکترونیکی- آموزشی پژوهشی - 748
دانشگاه پیام نور استان خراسان رضوی - مرکز نیشابور - گرایش تجارت الکترونیکی- آموزشی پژوهشی - 748
دانشگاه پیام نور استان تهران - مرکز تهران غرب - گرایش تجارت الکترونیکی- آموزشی پژوهشی - 748
دانشگاه پیام نور استان تهران - واحد ری - گرایش تجارت الکترونیکی- آموزشی پژوهشی - 748
دانشگاه پیام نور استان البرز - مرکز کرج - گرایش تجارت الکترونیکی- آموزشی پژوهشی - 748
دانشگاه پیام نور استان اصفهان - مرکز خوانسار - گرایش تجارت الکترونیکی- آموزشی پژوهشی - 748
دانشگاه پیام نور استان هرمزگان - مرکز بین المللی قشم- گرایش تجارت الکترونیکی- آموزشی پژوهشی - 748
دانشگاه پیام نور استان مازندران - مرکز بابل - گرایش تجارت الکترونیکی- آموزشی پژوهشی 748 -
دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه - مرکز کرمانشاه  - گرایش تجارت الکترونیکی- آموزشی پژوهشی 748 -
دانشگاه پیام نور استان سمنان - مرکز گرمسار - گرایش تجارت الکترونیکی- آموزشی پژوهشی 748 -
 
جدول فوق نشان دهنده نتیجه داوطلبان در انتخابهای 20گانه می باشد. بدیهی است یک داوطلب ممکن است بنابه تراز خود امکان قبولی در چندین انتخاب را داشته باشد که بر اساس اولویت بندی که انجام داده تنها در یک کدرشته محل قبول نهایی اعلام شده و مشغول به تحصیل می شود