شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 01 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 8,019
بازدید دیروز: 25,852
بازدید کل: 151,577,699
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 146
کاربران حاضر: 146


نمونه کارنامه کنکور کارشناسی ارشد دوره های فراگیر سال 1392 دانشگاه پیام نور رشته مدیریت بازرگانی

پذیرش بهمن 1392

تئوریهای مدیریت پیشرفته (2واحد) رفتارسازمانی پیشرفته (2واحد) مدیریت استراتژیک پیشرفته (2واحد) زبان تخصصی (2واحد) معدل محل قبولی رتبه در محل قبولی تراز
13 13 17 13.33 15.42 تهران غرب-مدیریت بازرگانی-مدیریت مالی 4 1724
13 14 18 10 14.74 تهران غرب - مدیریت بازرگانی -بازرگانی بین الملل 1سهمیه 1685
13 18 16 8 14.55 كرج - مدیریت بازرگانی -بازاریابی 26 1598
12 14 17 8 15.23 تهران غرب - مدیریت بازرگانی -بازاريابی- آموزش محور 3سهمیه 1517
15 13 15 8 14.50 مرکزبین الملل قشم-مدیریت بازرگانی-بازاریابی 25 1502
8 10 13 11.33 15.50 مردود - 1374
13 12 11 5.33 15.02 مردود - 1345
6 18 14 5.33 14.33 مردود - 1317
4 11 3 18 13.20 مردود - 1174
5 6 9 8.67 13.56 مردود - 953
5 11 7 2.67 13.34 مردود - 915
6 7 4 4.67 16.84 مردود - 852
5 8 3 4 17.95 مردود - 834
 

توضیحات:
نمرات از 20 می باشد
نمره کل تراز نهایی بر اساس 80 درصد نمره کل حاصل از میانگین وزنی نمرات دروس امتحانی و 20 درصد معدل پس از تراز حاصل شده است
معدل نهایی اعمال شده برای فارغ التحصیلان دوره کارشناسی ناپیوسته، حاصل میانگین معدل دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته است
بر اساس ضوابط لازم است دانشجو درس یا دروسی که دارای نمره کمتر از 12 است در مدت مجاز تحصیل با رعایت پیش نیاز دروس اخذ و با موفقیت (کسب حداقل نمره 12) بگذراند


نمونه ترازهای قبولی و مردودی در کدرشته های مختلف رشته مدیریت بازرگانی سال 92

                                                                                                                                                                                                                                     
رشته-محل نمونه ترازهایی که قبول شده اند نمونه ترازهایی که قبول نشده اند
بازاریابی-کرج 1517، 1598، 1502 852، 1317، 953،834
بازاریابی-کرج- آموزش محور 1517، 1502، 1598 852، 1317، 953،834
بازاریابی-تهران غرب - 852، 1598، 1517، 1317، 1502،834، 953
بازاریابی-تهران غرب- آموزش محور 1517باسهمیه، 1598 852، 1317، 1502، 953،834
بازاریابی-ری 1517، 1502، 1598 852، 1317، 953،834
بازاریابی-ری- آموزش محور 1517، 1502، 1598 852، 1317، 953،834
بازاریابی-گرمسار 1502، 1598 852، 1317، 953،834
بازاریابی-گرمسار- آموزش محور 1502، 1598 852، 1317، 953،834
بازاریابی-مرکز بین الملل قشم 1502، 1598 953
بازاریابی-مرکز بین الملل قشم- آموزش محور 1502، 1598 953
بازرگانی بین الملل-کرج 1685 915، 1345، 1174
بازرگانی بین الملل-کرج- آموزش محور 1685 915، 1345، 1174
بازرگانی بین الملل-مرکزبین الملل عسلویه 1685 1174
بازرگانی بین الملل-مرکزبین الملل عسلویه- آموزش محور 1685 1174
بازرگانی بین الملل- تهران غرب 1685با سهمیه 915، 1345، 1174
بازرگانی بین الملل- تهران غرب- آموزش محور 1685 915، 1345، 1174
بازرگانی بین الملل-ری 1685 915، 1345، 1174
بازرگانی بین الملل-ری- آموزش محور 1685 915، 1345، 1174
بازرگانی بین الملل-مرکز بین الملل کیش 1685 1174
بازرگانی بین الملل-مرکز بین الملل کیش- آموزش محور 1685 1174
بازرگانی-مالی-تهران غرب 1724 1374
بازرگانی-مالی-تهران غرب- آموزش محور - 1374
 

 

جداول فوق نشان دهنده نتیجه داوطلبان در انتخابهای 20گانه می باشد. بدیهی است یک داوطلب ممکن است بنابه تراز خود امکان قبولی در چندین انتخاب را داشته باشد که بر اساس اولویت بندی که انجام داده تنها در یک کدرشته محل قبول نهایی اعلام شده و مشغول به تحصیل می شود.