شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
پنجشنبه 03 اسفند 1402
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 6,356
بازدید دیروز: 35,543
بازدید کل: 150,411,559
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 30
کاربران حاضر: 30

 

منابع کنکور کارشناسی ارشد مدیریت رسانه دوره های فراگیر پیام نور

منابع ذیل توسط دانشگاه پیام نور در دفترچه راهنمای پذیرش دانش پذیر دوره های فراگیر کارشناسی ارشد - پذیرش بهمن ماه سال 1398 آورده شده است و امکان تغییر منابع در سالهای بعد از آن وجود دارد.

ردیف

نام منبع درسی

مولف/مترجم

ناشر

توضیحات

مبانی مدیریت رسانه (2واحد)

1

مدیریت رسانه ژان لوبلان و .../ روشندل اربطانی علمی و فرهنگی فصل های 1 ، 2 و 3 مطالعه شود

منابع انسانی در صنایع خلاق (2واحد)

1 مدیریت منابع انسانی پیشرفته رضا رسولی و علی صالحی دانشگاه پیام نور فصول 1 تا پایان 10 مطالعه شود

مدیریت رفتار سازمانی در رسانه ها (2واحد)

1

مبانی رفتار سازمانی (تک جلدی) استیفن پی رابینز ، ترجمه محمد اعرابی ، علی پارساییان دفتر پژوهشهای فرهنگی فصل های 1 ، 2 ، 3 ، 5 ، 6 ، 10 ، 11 ، 12 ، 16 و 17 مطالعه شود

سیاست گذاری رسانه ای (2واحد)

1

سیاست گذاری رسانه ای روشندل اربطانی دانشگاه تهران -
منابع کمکی پیشنهادی
1 تست های تالیفی بر اساس کتاب مدیریت رفتار سازمانی رابینز (یک جلدی) به صورت فصل به فصل، همراه با پاسخ گزینه ای
2 دانلود دفترچه سوالات فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور آذر 1392  رشته مدیریت رسانه
دانلود دفترچه سوالات فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور آذر 1391  رشته مدیریت رسانه 

دانلود دفترچه سوالات فراگیر کارشناسی ارشد  پیام نور - دی ماه  1390 رشته مدیریت رسانه

دانلود دفترچه سوالات فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور اردیبهشت 1390 رشته مدیریت رسانه
دانلود دفترچه سوالات فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور سال 1389 رشته مدیریت رسانه