شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 10 آبان 1393
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 38,030
بازدید دیروز: 36,188
بازدید کل: 39,245,972
کاربران عضو: 9
کاربران مهمان: 102
کاربران حاضر: 111
کدخبر: 2357 زمان ارسال: پنجشنبه 23 اردیبهشت 1389 - 10:36 تعداد بازدید: 4132
سمینار بازاریابی و فروش مدرن در دوره بحران اقتصادی 30 اردیبهشت 1389 برگزار می شود

سمینار بازاریابی و فروش مدرن در دوره بحران اقتصادی با حضور بیش از 700 نفر از مدیران عامل، بازاریابی، فروش، تبلیغات، روابط عمومی و منابع انسانی شرکتهای داخلی 30 اردیبهشت 1389 در سالن همایشهای بین المللی صداوسیما در تهران برگزار می شود.

«این سمینار به بررسی مدلهای مختلف تبلیغات و بازاریابی و نقش آن در افزایش فروش و همچنین به تمهیدات پس از فروش در دوران بحران اقتصادی و بررسی نمونههای داخلی و خارجی در این خصوص میپردازد»

 

هدف سمینار:

· اصول حرفهای بازاریابی مدرن و مفاهیم کاربردی آن در دوران بحران اقتصادی

· بررسی مدلهای تبلیغات موثر و بازاریابی و نقش آن در افزایش فروش

· فنون مذاکره موثر با مشتریان با هدف اثرگذاری بر مشتریان و فنون متقاعد کردن مشتریان

· بررسی عوامل اثرگذار بر رضایت مشتری و وفادار سازی مشتری

 

مخاطبان سمینار:

· مدیران ارشدی که رقابت، رشد و ثبات در بازار، از اهداف آنهاست.

· مدیران بازاریابی و فروش که به دنبال ارتقای دانش و توانمندیهای حرفهای خود میباشند.

· مدیران روابط عمومی و تبلیغات که به دنبال راهکارهای جدید جهت کسب سهم بیشتری از بازار هستند.

· صاحبان مشاغل که همواره به راههای نوین برای توفیق در بازار میاندیشند.

· علاقهمندان به دانش بازاریابی و فروش

 

برنامهها و ویژگیهای این سمینار:

· ارایه راهکارهای بدیع و متنوع در بازاریابی و فروش

· بررسی وضعیت بنگاههای اقتصادی در زمان بحران اقتصادی و ارایه راهکار جهت گذر از این بحران

· اختصاص فضایی برای گفتگو مدیران شرکتها و همچنین دریافت مشاوره از اساتید برجسته بازاریابی

· اهدای گواهینامه آموزشی مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

 

برنامههای جانبی سمینار:

· برپایی نمایشگاه جانبی در فضایی مناسب

· امکان انجام تبلیغات در سمینار

· امکان بهرهمندی از مشاوره اساتید در حاشیه سمینار

 

 

برخی از سخنرانان سمینار:

 دکتر احمد روستا

دارای مدرک دکتـرای مدیـریت از دانشگاه برادفـورد انگلستان در سال 1979 میلادی و عضـو رسمی هیات علمـی دانشگاه شهید بهشتی، دارای 30 سال سابقه تدریس، تحقیق و مشاوره در امور مدیریت، بازاریابی، تبلیغات، صادرات و مدیریت استراتژیک، مولف کتابهای متعدد در زمینه تبلیغات، بازاریابی و فروش.

وب سایت دکتر روستا www.drroosta.com

 

 دکتر کامران صحت

دارای مدرک دکتـرای بازاریابی از انگلستان، مـدرس و مـشاور شرکتهای معتبر داخلی و
بیـن
المللی، دارای بیش از 25000 ساعت سابقـه آموزش و مشـاوره در زمینـه بازاریابی و
فروش و دارای بیش از 17 عنوان کتاب و مقـالات علمی در نشریات معتبر کشور

وب سایت دکتر صحت www.sehatlearning.ir

 

دکتر یحیی علوی

دارای دکترای مدیریت و بازرگانی از دانشگاه ایالتی هیوستون تگزاس، سخنران و مشاور شرکتهای بزرگ بینالمللی و داخلی در امر بازاریابی و فروش ، جوانترین مدیر ارشد شرکت یاهو (Yahoo!) در بخش بازاریابی و فروش در منطقه خاورمیانه و آفریقا، دارای مقالات متعددی در زمینه بازاریابی و فروش در مجلات معتبر بین المللی، عضو سخنرانان حرفهای انگلستان.

وب سایت دکتر علوی www.alavi.ac

 

   

 

شرایط ثبت نام در سمینار:

تکمیل فرم ثبت نام به همراه واریز هزینه شرکت در سمینار به حساب سیبا بانک ملی به شماره 0304950382004 بنام شرکت کاوش همایش و ارسال آن به همراه کپی کارت ملی به دبیرخانه سمینار.

هزینه ثبت نام مبلغ 1.800.000 ریال می باشد.

ثبت نام گروهی بیش از 6 نفر مشمول 10 درصد تخفیف خواهد بود.

 

(با اعطای گواهینامه مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناروی از موسسه آموزش عالی آزاد ماهان)

 

-----------------------------------------------------------------------------------

 

دبیرخانه سمینار:

تهران – خیابان مطهری، خیابان میرعماد، کوچه ششم (دوست محمدی)، پلاک 11، طبقه دوم، واحد 3

تلفن 30 – 88537728 و 88752201 فاکس: 88758711

پست الکترونیک: info@irseminar.com سایت اینترنتی: www.irseminar.com

منبع : سایت سمینار  
نظرات کاربران

نام شما (ضروری)  

ایمیل (ضروری)