شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 09 آبان 1399
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 17,139
بازدید دیروز: 32,775
بازدید کل: 115,203,155
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 96
کاربران حاضر: 96
پاورپوینت (اسلاید) با موضوع رفتار سازمانی در سطح جهانی
چکیده:

در یک سیستم اقتصاد جهانی مدیران باید تفاوتهای فرهنگی را درک کنند و شیوه مدیریت سازمان های خود را بر اساس آن تعدیل نمایند. برای مثال اختلاف فرهنگ و شیوه زندگی باعث تفاوتهایی بین کارگران آمریکایی و ژاپنی شده است : کارگران آمریکایی تنها کار می کنند، به میزان زیادی جابجا می شوند، طبق دستوالعمل، مسائل را بصورت سیستماتیک حل می کنند، به مسئولیت فردی اعتقاد دارند، از تضاد و تعارض پرهیز می کنند، اختیارات و مسئولیت واحد را می پذیرند، به سلسله مراتب اختیارات توجه دارند، محتاط هستند و از خطر اجتناب می کنند. کارگران ژاپنی بصورت گروهی کار می کنند، به میزان بسار کمی جابجا می شوند، برای حل مسائل ابتکار عمل به خرج می دهند، گروه را معرف خود می دانند، به مسئولیت گروهی اعتقاد دارند، از تضاد و تعارض پرهیز نمی کنند، غیر رسمی و رو راست هستند، علاقه ای به پذیرفتن مسئولیت فردی ندارند، خطرپذیر هستند. در این فصل چارچوبی ارائه می کنیم که از طریق آن می توان تفاوتهای ملی را مشخص کرد و نشان داد مدیری که در کشور دیگر مشغول به کار است، باید در شیوه رفتار و مدیریت خود چه تغییراتی بدهد. این مجموعه آموزشی براساس فصل 2 کتاب رفتار سازمانی رابینز طراحی و تدوین و جمع اوری شده است و تمام بخشهای این فصل را در یک دید وسیع تر پوشش می دهد
برای دریافت فایل ابتدا عضو سایت شده و سپس به صفحه شخصی رفته و با انتخاب گزینه افزایش اعتبار نسبت به افزایش اعتبار خود اقدام نموده و بعد از شارژ حساب خود فایل را دانلود کنید. همچنین می توانید سایر اسلایدها (پاورپوینتهای) موجود را از اینجا مشاهده کنید

کلید واژه: رفتار سازمانی ، شرکت های چند ملیتی
نویسنده(گان): سیدمحمد مدنیان
منبع: رفتار سازمانی استیفن رابینز و مقالات و کتب معتبر دیگر
موضوع: رفتار سازمانی
دسته: دانلود پاورپوینت ها (اسلایدها)
سال انتشار: 1392
تعداد صفحات: 101
قیمت (تومان): 2500
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.