شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 05 فروردین 1396
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 7,341
بازدید دیروز: 22,261
بازدید کل: 68,992,779
کاربران عضو: 2
کاربران مهمان: 76
کاربران حاضر: 78

نمونه کارنامه کنکور کارشناسی ارشد دوره های فراگیر سال 1395 دانشگاه پیام نور رشته مدیریت بازرگانی

تئوریهای مدیریت پیشرفته (2واحد) مدیریت رفتارسازمانی پیشرفته (2واحد) مدیریت استراتژیک پیشرفته (2واحد) زبان تخصصی (2واحد) معدل محل قبولی رتبه در محل قبولی تراز
10 17 15 10 12.90 گرايش بازاریابی- دانشگاه پيام نوراستان تهران -تهران غرب 13 1607
9 11 9 8 13.89 گرايش مدیریت مالی - - دانشگاه پيام نوراستان تهران -تهران غرب 25 1233


توضیحات:

نمرات از 20 می باشد
نمره کل تراز نهایی بر اساس 80 درصد نمره کل حاصل از میانگین وزنی نمرات دروس امتحانی و 20 درصد معدل پس از تراز حاصل شده است
معدل نهایی اعمال شده برای فارغ التحصیلان دوره کارشناسی ناپیوسته، حاصل میانگین معدل دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته است
بر اساس ضوابط لازم است دانشجو درس یا دروسی که دارای نمره کمتر از 12 است در مدت مجاز تحصیل با رعایت پیش نیاز دروس اخذ و با موفقیت (کسب حداقل نمره 12) بگذراند

 

نمونه ترازهای قبولی در کدرشته های مختلف رشته مدیریت بازرگانی سال 94

رشته-محل نمونه ترازهایی که قبول شده اند
بازاریابی - تهران غرب 1607
بازاریابی - ری 1607
بازاریابی - کرج 1607
بازاریابی - گرمسار 1607
بازاریابی - بابل 1607
بازاریابی - قائمشهر 1607
مالی - تهران غرب 1233
مالی - بابل 1233
 
جداول فوق نشان دهنده نتیجه داوطلبان در انتخابهای 20گانه می باشد. بدیهی است یک داوطلب ممکن است بنابه تراز خود امکان قبولی در چندین انتخاب را داشته باشد که بر اساس اولویت بندی که انجام داده تنها در یک کدرشته محل قبول نهایی اعلام شده و مشغول به تحصیل می شود.