شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 29 مهر 1396
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 38,061
بازدید دیروز: 35,911
بازدید کل: 76,576,388
کاربران عضو: 2
کاربران مهمان: 141
کاربران حاضر: 143

نمونه کارنامه کنکور کارشناسی ارشد دوره های فراگیر سال 1394 دانشگاه پیام نور رشته مدیریت بازرگانی

تئوریهای مدیریت پیشرفته (2واحد) مدیریت رفتارسازمانی پیشرفته (2واحد) مدیریت استراتژیک پیشرفته (2واحد) زبان تخصصی (2واحد) معدل محل قبولی رتبه در محل قبولی تراز
13 18 13 6 16.20 تهران غرب - گرایش بازاریابی 17 1650
12 14 10 12.67 14.32 مرکز بین الملل قشم - گرایش بازاریابی 13 1577
14 16 7 7.33 17.05 ری - گرایش بازاریابی 38 1517
12 8 6 16.67 13.95 ری - گرایش بازرگانی بین الملل 5سهمیه 1329


توضیحات:

نمرات از 20 می باشد
نمره کل تراز نهایی بر اساس 80 درصد نمره کل حاصل از میانگین وزنی نمرات دروس امتحانی و 20 درصد معدل پس از تراز حاصل شده است
معدل نهایی اعمال شده برای فارغ التحصیلان دوره کارشناسی ناپیوسته، حاصل میانگین معدل دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته است
بر اساس ضوابط لازم است دانشجو درس یا دروسی که دارای نمره کمتر از 12 است در مدت مجاز تحصیل با رعایت پیش نیاز دروس اخذ و با موفقیت (کسب حداقل نمره 12) بگذراند

 

نمونه ترازهای قبولی و مردودی در کدرشته های مختلف رشته مدیریت بازرگانی سال 94

رشته-محل نمونه ترازهایی که قبول شده اند نمونه ترازهایی که قبول نشده اند
مرکز بین الملل قشم - گرایش بازاریابی 1577  
تهران غرب - گرایش بازاریابی 1650 1517
کرج - گرایش بازاریابی 1650، 1517  
ری - گرایش بازاریابی 1650، 1517  
ری- گرایش بازرگانی بین الملل 1329(سهمیه)  
تهران غرب- گرایش بازرگانی بین الملل   1329
کرج- گرایش بازرگانی بین الملل 1329  
مرکز بین الملل عسلویه- گرایش بازرگانی بین الملل 1329  
مرکز بین الملل کیش- گرایش بازرگانی بین الملل 1329  
 
جداول فوق نشان دهنده نتیجه داوطلبان در انتخابهای 20گانه می باشد. بدیهی است یک داوطلب ممکن است بنابه تراز خود امکان قبولی در چندین انتخاب را داشته باشد که بر اساس اولویت بندی که انجام داده تنها در یک کدرشته محل قبول نهایی اعلام شده و مشغول به تحصیل می شود.